הטפטוף ממשיך: 4 רקטות שוגרו מלבנון לישראל; 2 נפלו בשפרעם

שלמה ריזל 2 Comment on הטפטוף ממשיך: 4 רקטות שוגרו מלבנון לישראל; 2 נפלו בשפרעם

ירי הרקטות הבודדות ללא נטילת אחריות מצד אף גורם נמשך גם היום מלבנון לישראל | ישראל תקפה בתגובה צה"ל פתח בהפגזה על אזור השיגורים | ילדה כבת 10 נפגעה באורח בינוני מרכב בזמן הריצה למקלטים | תיעוד

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הטפטוף מלבנון נמשך. לפני זמן קצר שוגרו ארבעה רקטות מלבנון לאזור ישראל חלקם נפלו בשטח שפרעם. עיריות עכו וקריית ביאליק הורו לפתוח מקלטים.

מדובר צה"ל נמסר: בהמשך לדיווח על הפעלת התרעה, זוהו ארבעה שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו שיגור אחד. שיגור אחד נפל בשטח פתוח ושניים בים. בתגובה, כוחות ארטילריים של צה"ל תוקפים מספר מטרות בשטח לבנון.

בזמן האזעקות בצפון, ילדה נפגעה מרכב בזמן האזעקה בקרית ביאליק. משה אדלר חובש איחוד הצלה סיפר: "מדובר בילדה שנפגעה מרכב בזמן האזעקה כשלדברי עוברי אורח רצה למרחב מוגן. הענקתי לה סיוע ראשוני בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים רמב"ם כשבשלב זה מצבה מוגדר בינוני".

מהמשטרה נמסר: התקבל דיווח אודות 2 נפילות של רקטה בעיר שפרעם. מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום אין דיווח על נפגעים בגוף ולא נגרם נזק למבנים. חבלן משטרה בדרך למקום. אנו מבקשים מהציבור להישמע להנחיות השוטרים ופיקוד העורף.

מעיריית רכסים נמסר: לפני זמן קצר בוצע ירי מלבנון לשטח ישראל. שתי נפילות אותרו בשטח פתוח וטיל אחד יורט. בתחום מועצת היישוב רכסים לא נשמעו אזעקות. למרות זאת ראש המועצה הרב דן כהן הנחה את קב"ט הישוב לפתוח את כל המקלטים ולהחזיר את התלמידים הלומדים בשעה זו במוסדות החינוך לביתם.

כמו"כ ראש המועצה הוציא הודעה לכל התושבים לבדוק את מיקומו של המרחב מוגן סמוך לבית ולתרגל כניסה אליו במקרה הצורך. המועצה עומדת בקשר רציף עם גורמי הצבא ועוקבת אחר הנעשה. נמשיך לעדכן בכל התפתחות.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    רואים את המחבל קורע את הגדר הבטחון בלבנון
    אני לא מבין למה לא שמים לו כדור בראש
    ושולחים אותו לגיהנם